Koszyk

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie rejestracja nie jest wymagana. Zachęcamy jednak do założenia konta, dzięki czemu zyskasz możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, a także możliwość sprawdzenia statusu zamówienia.

Produkty, które nie są dostępne mają na karcie produktu informację „Dostępny na zamówienie”. Niemniej jednak, jako producent zawsze dbamy o bezpieczne stany magazynowe i staramy się nie doprowadzać do wyczerpania produktów.

Możliwość dodania produktu do koszyka daje skorzystanie z przycisku „Dodaj do koszyka”, który znajduje się na karcie każdego dostępnego produktu. Przycisk „Dodaj do koszyka” dodaje jedną sztukę wybranego produktu do koszyka. W przypadku chęci zamówienia innej ilości produktu, należy zmienić ilość odpowiednimi strzałkami przyciskami + lub – na karcie produktu przed dodaniem produktu do koszyka lub później już w samym koszyku. 

Aby dokonać zamówienia należy najechać wskaźnikiem myszy na ikonkę koszyka, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Z rozwiniętej listy wybierz opcję „Zobacz koszyk” aby wyświetlić jego zawartość lub „Zamówienie” aby przejść do formularza zamówienia.

Oczywiście, jest możliwość złożenia zamówienia przez telefon. W tym celu, skontaktuj się z nami pod numerem +48 576 070 916. Pamiętaj jednak, że przed złożeniem zamówienia telefonicznego, możemy poprosić Cię o wiadomość SMS z potwierdzeniem akceptacji regulaminu sklepu oraz polityki prywatności.

Oczywiście, jest możliwość złożenia zamówienia mailowo. W tym celu, napisz do nas na adres sklep@dziecieca-kraina.pl. 

Tak. Wystarczy, że wybierzesz opcję „inny adres dostawy” podczas składania zamówienia.

Informację o każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz emailem. Jeśli jednak podczas zamawiania założyłeś(aś) konto w naszym sklepie, stan realizacji zamówienia możesz również sprawdzić logując się na swoje konto.

Tak. Nie ma znaczenia czy zostało złożone zamówienie bez rejestracji lub założyłeś(aś) konto. Zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na podany adres email, nawet jeżeli złożyłeś zamówienie mailowo lub telefonicznie.

Tak. Twoje dane, które podajesz w formularzu kontaktowym są przesyłane do nas zaszyfrowanie certyfikatem SSL, który stanowi wysokiej klasy zabezpieczenie. Certyfikat taki zapewnia ochronę stron internetowych oraz gwarantuje poufność danych przesyłanych między przeglądarką klienta a naszym sklepem. Dzięki zastosowaniu certyfikatu SSL możliwe jest szyfrowanie przesyłanych danych między innymi danych adresowych, haseł, danych z formularzy zamówień, kont bankowych itd.

Za zamówienie możesz zapłacić:

  • klasycznym przelewem na konto,
  • poprzez DotPay lub PayPal
  • kurierowi podczas odbioru przesyłki

Koszty wysyłki uzależnione są od wartości zamówienia i od wybranej formy dostawy. Aktualne koszty dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność.”

Tak. Wystarczy, że w formularzu zamówienia zaznaczysz opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT”.

Tak. Ceny w sklepie są cenami brutto.

Większość produktów z naszej oferty jest magazynowana, oznacza to, że wysyłka ich nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. W przypadku produktów dostępnych na zamówienie informacja o czasie realizacji zamówienia znajduje się na karcie produktu.

Tak. Nasze produkty wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej.

Niestety na chwilę obecną nie możesz odebrać zamówienia osobiście.

W momencie kiedy przekażemy przesyłkę firmie kurierskiej otrzymasz do nas mailową informację z numerem przesyłki. Informację na temat paczki znajdziesz wpisując numer przesyłki na stronie odpowiedniej firmy kurierskiej.

Aby zmienić złożone już zamówienie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Niestety nie jest możliwa zmiana w zamówieniach, które zostały już wysłane.

Tak. Jeśli paczka nie została przekazana kurierowi, wystarczy, że do nas zadzwonisz, podasz numer zamówienia a my anulujemy wysyłkę. Jeśli zamówienie zostało już odebrane przez kuriera masz 14 dniowe prawo zwrotu bez podania przyczyny. Wystarczy, że odeślesz do nas zamówione produkty a my zwrócimy Ci pieniądze.

Tak. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta i w zakładce „Moje zamówienia” wybierzesz opcję „zamów ponownie”.

Jeśli posiadasz kod rabatowy możesz wpisać go w pole „Kod rabatowy” w koszyku przed przyciskiem „Zamów.” Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

Tak, masz 14 dni prawa zwrotu bez podania przyczyny. Gwarantujemy zwrot pełnej należności za zamówione produkty. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien zostać zwrócony wraz z opakowaniem producenta. Pieniądze zostaną Ci zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Ciebie konto, w terminie do 14 dni roboczych. Szczegółowe informacje znajdziesz z zakładce „Zwroty i reklamacje”.

Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić wzrokowo czy opakowanie nie jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Następnie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Możesz się z nami skontaktować dzwoniąc pod numer telefonu: +48 576 070 916 lub wysłać wiadomość email na adres sklep@dziecieca-kraina.pl

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 – 22:00.

Nie. Ścianki są przeznaczone tylko do użytku prywatnego.

Minimalną wielkością zalecaną pod ściankę wspinaczkową jest 100 x 100 cm. Wymiar materaca należy zawsze dostosować do wieku dziecka. Czym mniejsze dziecko tym większy powinniśmy zastosować materac.